Na de eerste corona lockdown had ook ik last van een “coronakapsel” en ik besloot even naar mijn kapper om de hoek te lopen om een afspraak te maken. Tot mijn grote schrik was het pand leeg en hing er alleen een briefje op de deur dat de pedicure was verkast naar het buurtcentrum. Geen nader bericht over waar “mijn kapster” heen was gegaan, nu de kapsalon was opgedoekt. Ik vermoedde wel dat ze ergens anders was gaan werken, maar waar?

Ik baalde er goed van.

Ik ben niet iemand die heel regelmatig naar de kapper gaat, maar mijn god, wat heb ik lang gezocht naar de goede match: een kapster die goed knipt, bij wie ik lekker relaxed in de stoel zit zonder te voelen dat ik verplicht gezellig “libellig” mee moet babbelen en die altijd snapt wat ik bedoel. Vooral dat laatste. Ik ben nogal eens “verknipt” en daar kun je toch maanden last van hebben.

Dat je denkt “Ik ga de deur niet uit als het niet persé hoeft.”

En nu moest ik gedwongen op zoek naar een andere kapster, toen ik de mijne niet gegoogled kreeg. Ik ben uiteindelijk ergens anders geknipt en het ging wel, maar toch……toen ik ‘mijn kapster’ ineens op straat tegenkwam, maanden nadat ik voor de gesloten deur had gestaan, rende ik als een blije hond op haar af.

Ik was op weg naar een belangrijk gesprek waar ik niet te laat voor wilde komen, maar ik dacht FUCK IT!

We hebben het hier over mijn haar mensen! Ik wil mijn kapster terug! En het zal je niet verrassen als ik je vertel dat ik toen haar telefoonnummer heb ontfutseld en sindsdien weer de deur uit durf met mijn goed gekapte manen. Maar waarom vertel ik je dit?

…omdat jij misschien ook wel van dit soort klanten wilt!

Klanten die zo blij met jou zijn als ik met mijn kapster? Klanten die denken FUCK IT, ik moét haar hebben en die niet eens omkijken naar andere opties, omdat je goed bent in wat je doet, je hem of haar relaxed zichzelf laat zijn en omdat je hen snapt. Je vindt dat soort klanten als je goed begrijpt wat je met jouw producten en/of diensten doet voor mensen. Maar weten is niet genoeg

Je moet het ook goed over kunnen brengen

En jou daarbij te helpen, dát is echt mijn ding. Dat is wat ik doe met mijn Merk Archetype Intensive.

Dus wil je graag belaagd worden door enthousiaste klanten?

Boek dan in januari 2022 nog je Merk Archetype Intensive met mij en krijg het spectaculaire 3 voor 1 aanbod! Bij je Merk Archetype Intensive krijg je deze maand namelijk de Money Mindset Mantra Intensive én de nieuwe “Ken je Klant” Intensive cadeau. (Echt een serieus goede deal, ik heb er gewoon bijna spijt van, zo goedkoop is het 😉 )

Meer weten?

Hier vind je meer informatie over de Merk Archetype Intensive

Hier vind je meer informatie over de Money Mindset Mantra

En de Ken je Klant Intensive is zo nieuw dat ik er geen webpagina voor heb, maar ik beloof je dat je in deze intensive een plan van aanpak ontwikkelt om jouw klanten te vinden en aan je te binden 😉

Het is altijd een goed idee om even met mij af te stemmen of dit een goed coachpakket voor je is.

Boek hier een plekje in mijn agenda!

Je kan een plekje in mijn agenda boeken voor een ontdekgesprek, waarin ik jouw wat vragen stel en jij mij jouw vragen kunt stellen. Je wordt er altijd wijzer van, belooft!