Klanten voor je winnen met jouw unieke uitstraling en boodschap,

zonder je goede smaak bij het vuilnis te zetten en/of die slijmjurk aan te trekken.

Je wilt opvallen met jouw bedrijf bij de juiste klanten (van die leuke die het werk doen en je goed betalen), maar je vindt het lastig. Hoe steek je nu je kop boven het maaiveld uit, want er zijn zoveel anderen die hetzelfde doen! En voor je het weet ga je jezelf vergelijken met die ene hele succesvolle concurrent, want …

Wow … wat doet die trut het goed zeg!

Wat is het moeilijk om je daar niet door van de wijs te laten brengen! Om niet gewoon haar kunstje af te kijken en te kopiëren!
Maar je weet dat je je eigen draai moet vinden, dat jouw energie en persoonlijkheid jouw dienst of product uniek maakt (het is inderdaad geen hogere wiskunde) maar je vindt het moeilijk om te bepalen welke dingen er toe doen.

Moet je nu wel of niet die foto’s van je konijn delen op de social media? 😉

Je hebt al veel informatie en advies ingewonnen, meegedaan aan business- en marketingcursussen en redelijk wat uitgeprobeerd. Je snapt dat het handig is om te kiezen voor een specifiek onderwerp of om je te focussen op een “ideale klant” (die je dan “Sonja” noemt, een man en drie kinderen geeft en waar je een geknutselde afbeelding van op je bureau zet). Maar het voelt mèh. Het werkt niet voor jou, Je hebt te veel creatieve ideeën, bent te eigenwijs, kunt te veel en je wilt je verdomme niet beperken, je wilt gewoon je ding doen en een verschil maken en je niet steeds afvragen of het “te veel is” of “verkeerd”.

En je hebt helemaal geen zin om de hele werkdag tegen die bakkes van Sonja aan te kijken.

Maar je weet ook dat je je ding niet kunt blijven doen als je niet genoeg verdient in je bedrijf. Als je van die *K*klussen en klanten aan moet nemen die je energie en je levensvreugde tot het 0 punt terugbrengen. Dus je moet nog iets met je marketing, maar wat? Je kan natuurlijk nog een cursus kunnen doen, of doorgaan met het lukraak uitproberen van de volgende hype, maar ergens weet je dat je iemand nodig hebt die jou snapt, die het creatieve en spirituele proces kent en die de goede vragen stelt. Iemand die ook nog praktisch met je meedenkt

Want je wil wél dat het werkt!

Dan zoek je iemand zoals ik!

Ik ben Monique Coppens en ik ben van nature dol op het uitvogelen van mensen (wat me naar studies als psychologie, life coaching en yoga bracht) en het creatieve proces (hoe maken we er wat moois van dat werkt).

In 1996 maakt ik mijn eerste website. Stelde niet veel voor, maar toch. Het fascineerde me. In 2010 werd het echt mijn “ding”, toen ik terecht kwam in de wereld van de bloggers die het gingen maken met een online onderneming en in 2013 trok ik zelf de stoute schoenen aan en opende mijn online life-coachingsbedrijf voor creatieve, ondernemende vrouwen.

Ik heb veel ontwikkelingen en platforms zien komen (en ook gaan) en ik heb me ook regelmatig gek laten maken door de hypes. Daarom ben ik er nu goed in om te zien wat wel en niet werkt en waarom. Juíst voor creatieve, bewuste ondernemers zoals jij en ik.

Weet je wat voor ons soort mensen werkt?

Diepgang. En 100% jezelf zijn. Dat het ergens over gaat, bij alles wat je doet. En dat het bij je past. Ook in je marketing. En dat je je niet alleen helemaal oké voelt met dat wat je uitdraagt met je bedrijf, maar dat je er ontzettend trots op bent ook! (ja, zelfs jij met je eeuwige bescheidenheid en zelftwijfel).

Met mijn “Merk Archetype Intensive” zet ik jou en je bedrijf in dat standje “onweerstaanbaar”

In deze korte maar krachtige coaching leer je de ziel van je merk kennen én overbrengen op een manier die mensen direct in het hart raakt. De juiste mensen. Mensen voor wie jij een verschil kan maken.

Het werken met jouw Merk Archetypen geeft je superveel helderheid, erkenning over wat al goed werkt en helpt je om je dieper te verbinden met je klanten.

Wat de Merk Archetype Intensive je oplevert:

Weten wie jouw ideale klanten zijn en wat ze van je willen zodat jij helder kan vertellen dat jij degene bent die ze zoeken
Meer focus en richting in je bedrijf en weten dat je op de goede weg zit, ook al ben je er nog niet.
Moeiteloos opvallen omdat je iets unieks en eigens communiceert, ook al verkoop je dezelfde producten en diensten als anderen.
Makkelijker keuzes maken over jouw plan van aanpak om je bedrijf te laten groeien

Hoe werkt het praktisch gezien?

ONLINE OMGEVING
Je krijgt toegang tot een online omgeving met een welkomstvideo & uitleg over de materialen waarmee je direct aan de slag kunt. Je vind er ook de links om je coaching in te boeken in mijn agenda.

DE ONLINE ARCHETYPE QUIZ
In de online omgeving vind je de link naar de quiz met 120 vragen waarmee je jouw twee specifieke archetypen gaat ontdekken. Na 10 minuten heb je meteen de eerste korte introductie tot jouw archetypen.

DE ARCHETYPE KAARTEN
Binnen 24 uur krijg je een email met jouw twee downloadbare en printbare archetype kaarten, die je een mooie tastbare handleiding en richting geven voor jouw bedrijfskeuzes.

COACHDAGDEEL & WERKBOEKEN
Onze coaching vindt online plaats via ZOOM en bestaat uit drie sessies op 1 dagdeel, met per sessie een werkboek, die je meteen in de online omgeving kunt downloaden. Met de kaarten bij de hand kun je meteen aan de slag met de werkboeken. Je hebt ongeveer een dagdeel nodig om je goed voor te bereiden op de coachingscalls.

COACH DAGDEEL
In ons coachingsdagdeel gaan we samen verder met de werkboeken en hebben we drie sessies met pauzes ertussen:

Sessie 1: Jouw archetypen
In deze sessie gaan we na wat jouw twee archetypen jou te vertellen hebben. Je gaat meer helderheid krijgen over het pad wat zij jou laten bewandelen. Ook bepalen we jouw kernwaarden: Dat vertelt je wat essentieel is voor jouw bedrijf, jouw merk en jouw manier van werken met mensen en geeft je echt handvaten om hier duidelijk over te communiceren.

Sessie 2: De Ziel van je Merk gids
In deze serie oefeningen focussen we op jou, wie jij bent en wat jij in essentie te bieden hebt in jouw bedrijf. We gaan dat glashelder krijgen en mooi verwoorden, zodat je dat beter kunt over gaan brengen in je marketinguitingen en in gesprekken met potentiële klanten (zelfs in die gevreesde lift).

Sessie 3: Jouw klanten
In deze sessie gaan we kijken wat de archetypen je vertellen over het soort klant dan bij jou past, wat ze bij jou zoeken. En wat je voor hen als mogelijkheden ziet. Je gaat een klantprofiel schetsen wat je na deze coaching gaat testen met de bonus opdracht.

Sessie 4: Integratie & volgende stappen
Deze 4e sessie hebben we twee tot vier weken na het eerste coachdeel. Op dit moment heb je meer uitgetest van wat we hebben neergezet, we integreren en verfijnen en je gaat je volgende stappen bepalen, een actieplan creëren waar je mee verder kunt!

DE MERKWEGWIJZER
Dit is een mooie kaart die we na het einde van je sessies invullen en waarmee je alle inzichten die je hebt vergaard in één oogopslag kunt bekijken. Dit is een a4 die je samen met je archetype kaarten gewoon altijd naast je laptop wilt hebben liggen tijdens je werkzaamheden. Het is echt iets wat je op een dagelijks niveau helpt om de goede keuzes te maken, de keuzes die passen bij jou en jouw bedrijf, jouw merk. En natuurlijk ziet het er nog mooi uit ook 🙂

VISUALISATIES
Bij de werkboeken vind je ook twee visualisaties op mp3 waarmee je ook je onderbewuste bij het creatieproces betrekt.

De “Ideale Klant Visualisatie” duurt 10 minuten en geeft je inzichten en aanknopingspunten voor het maken van je ideale klantprofiel.

De “Persoonlijkheid van je Merk Visualisatie” laat je meer zien over de energie, de sfeer van je bedrijf. Wat fijn is voor jou om te leren herkennen, maar waar je ook bruikbare handvaten door vindt die je helpen jou merk visueel mooier neer te gaan zetten.

 

Concrete voorbeelden

Hieronder lees je de ervaringen van enkele deelneemsters aan de Merk Archetype Intensive

“Monique’s jarenlange ervaring en rijkdom aan kennis en vaardigheden zijn een grote meerwaarde, met als extra bonus dat ze de creatieve en spirituele geest echt begrijpt.”
Hazel Grace

Artist & Writer, Hazel Grace Online

“Voor iedere one-of-a-kind onderneemster die met zichtbaarheid wel wat hulp kan gebruiken is dit een prachtige training om onder woorden te brengen wat er diep van binnen bij jou speelt.”
Thera Rooth

Voedings- & leefstijlcoach, Food for your Rooths

“Mijn bedrijf lag even helemaal stil en ik voelde dat ik de in de verkeerde richting aan het denken was. Dan kun je doen wat je wilt, dan gaat het niet lopen. De Merk Archetype Intensive heeft me enorm geholpen het juiste pad voor mijn bedrijf te vinden”
Esther Oomen

Autisme Coach, Lekker in je vel met Autisme

“Monique neemt In haar coaching niet zomaar genoegen met iets, ze gaat door tot het echt volledig klopt en ze voelt dat ze bij de kern zit. Ik heb het ervaren als straight to the point coaching die je brengt bij waar het echt om gaat, in jezelf en in je bedrijf.”.
Lindy van Wanrooij

yogini & cranio sacraal therapeut in opleiding

“Het is heel fijn om te weten welk merk archetype je hebt. Het geeft focus, voor veel meer dan alleen je logo of briefpapier, het gaat om wat je uitdraagt als bedrijf in alles wat je doet, op welke schaal je ook bezig bent.”
Marijke Buylinckx

totaaladvies voor de culturele sector, MCKX & Showfigures

VEELGESTELDE VRAGEN

Werkt dit wel voor mij en mijn bedrijf?

Als je twijfelt of deze intensive je gaat brengen wat je nodig hebt (meer klanten, meer inkomsten, meer plezier), dan nodig ik je van harte uit voor een ontdekgesprek met mij. Je krijgt dan eerlijke feedback of dit pakket op dit moment passend voor je is en dan kunnen we meteen checken of we een klik hebben, wel zo fijn toch?

Ik ben zeker geen blufblaaskaak die je gaat vertellen dat je er zonder mijn coachpakket niet komt en dat het voor iedereen werkt. Ik kan wat dat betreft niet in jouw toekomst kijken en ik weet niet wat je gaat doen met de inzichten die je krijgt.

Wat ik je wel kan vertellen is dat ik de plek waar je nu bent ken en ik weet hoe frustrerend het is om zo je best te doen en nog weinig resultaat te zien,

Ik weet dat je zo’n impasse makkelijker en sneller doorbreekt als je je laat coachen en begeleiden. Het is gewoon heel moeilijk om je eigen blinde vlekken te zien en te bepalen waar je wat moet aanpassen zodat het beter loopt.

VEELGESTELDE VRAGEN

Waarom is het maar één coachdagmiddag en een follow up sessie?

Ik heb geëxperimenteerd met het aanbieden en coachen met deze materialen over meerdere coachingsgesprekken, verspreidt over een aantal weken. Ik heb daardoor ontdekt dat de meeste mensen het juist héél fijn vinden om het proces in één dagdeel door te maken. Je hebt dan ook sneller resultaten waarmee je aan de slag kunt!

Waarom zou ik je een aantal weken en sessies bezig gaan houden als het ook snel kan? Dit pakket is juist bedoelt om een kick-start te geven, zodat je weer aan de gang gaat!

Beter nu dan over 3 maanden toch? 😉

VEELGESTELDE VRAGEN

Waarom is het een groot bedrag voor een kort traject?

Oké, het wordt me niet vaak letterlijk gevraagd, maar ik hoor het soms iemand denken. “Zo’n hoog bedrag voor één middag coaching?!” En dat snap ik helemaal. We zijn gewoon erg gewend om voor een hoog bedrag ook “veel” te krijgen.

Nou, dat krijg je ook!

Je krijgt mijn volledige 1 op 1 aandacht voor je bedrijf. Je krijgt superveel helder in een korte tijd, waar je meteen praktisch mee aan de slag kan om nieuwe klanten te vinden!

En hoe gaaf is het om dat in één middag te bereiken, des te eerder ben je je investering aan het terugverdienen!

Wat altijd een goed idee is, is om te kijken of je er vertrouwen in hebt dat je de investering op een redelijke termijn terug kan verdienen. Dat doe je door:

– na te gaan hoeveel klanten jij moet aantrekken om deze investering terug te verdienen.
– te bepalen hoeveel je gaat besparen doordat je geen verdere cursussen hoeft te doen om de juiste richting te bepalen voor je bedrijf.

Als je wilt kunnen we dit ook bekijken in een ontdekgesprek samen. Dan gaan we na of het voor jou een goede investering is op dit moment.

Eerst even afstemmen of het iets voor je is?